+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázně Jupiter Bechyně Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 795 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    81%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

kukelka jiri

jednotlivec, 13.10.2014

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
28 %
  • V životě bych Jupiter nikomu nedoporu-čil. Ubytováni nedpovida lázeňskému pokoji(stůl a křeslo) tam patří židle. Sprcha je 48x65 cm. Skřiń je ještě jak to bylo za KOMUNISMU. Zdravotní sestra se mně zeptala jak vysoký mám tlak a to tam napsala. Tlak mně vůbec nezměřila. Konzultace u lékaře jsem si mohl ušetřit 200 kč. Slatina studená. Druhou už jsem odmítnul. S ulice na pozemek k Boženě musí nemocní a s hůlkami překonat 3 vyšší schody bez nájezdní rampy. Předložka před schodištěm je větší než dveře do schodiště. Chudáci postižení klienti. Já jsem se dozvěděl že majitel Jupiteru se hada s Obci Bechyně a oba si dělají naschvály a proto KLIENTI musí trpět. Pracující v Jupiteru podle mne jsou moc nervosní a přenáší se to na klienty . Nikdy v životě Jupiter ne budu chválit. V Německu máji jinačí přístup v Léčebných ústavech. Tam se také jedná o výdělek ale hlavně o spokojenost klientu. Zdraví zklamaný Klient Kukelka

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Pohodlí
1
Cena/kvalita
0

Lubica Jindrová

jednotlivec, 19.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Vyjádření jsem předala také na formuláři lázní Jupiter. Bohužel, lázně Jupiter bych nikomu ze svých známých nemohla doporučit. Celkově hodnotím jako velmi nízkou především hygienu zařízení, kdy zejména v dnešní době přístup k ní nepovažuji za dobrý.

  • Masáže Okolí lázní, možnost vycházek a výletů

  • Hygiena Ubytování nad testovacím centrem na covid, které nebylo oddělené od ubytování, nikdo nenosil roušky ani respirátory. Nedostatečná hygiena, např. při parafinových zábalech rukou opakovaně používané igelitové pytlíky, špinavá deka. U van se mi nezdála dostatečná čistota, dle vyjádření vedoucí jsou vany myty po každém návštěvníkovi, ale občas dochází k průsakům do trysek z nedávno rekonstruované kanalizace.

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 11.10.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 13.12.2021

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Služby neodpovídající tříhvězdičkovému hotelu. Velmi dobrá kuchyně v restauraci U Draka. Lázeňskou péči v nedůstojném prostředí nenahradil ani vstřícný personál.

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

dospělý pár, 20.9.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Perfektní a profesionální přístup personálu restaurace

  • Ponurý , nevětratelný pokoj,smrad z odpadu v koupelně. Personál recepce neprofesionální. Poměr kvalita a cena velice špatný

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Jan Šantora

jednotlivec, 24.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • Zásadně nespokojeni jsme byli s ubytováním. Jako ZTP jsem byl ubytován v podkroví 2.patra, kam jsem obtížněji několikrát denně vyšlápaval ale prosím mohu to brát jako trénink. Což ale bylo skutečně špatné byla nízká postel blízko u stěny (malý pokoj) s velice tvrdým povrchem (jako beton!), dále koupelnička s malým umyvadlem a prostorem ,který byl pro mne jako ZTP naprosto nevhodný. Jídlo bylo méně pestré a časově omezenější než bývá v jiných zařízeních. Odjížděli jsme zklamáni o den dříve.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Eva Lukášová

jednotlivec, 18.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • Lázně pro personál , ne pro klienta - kvalitní služby, ale jako host jsem se necítila příjemně

  • S výjimkou jednoho případu dobří maséři a fyzioterapeuti Historická část města

  • Nepříjemné sestry Autoritativní obsluha v restauraci, zapomíná objednávky K obědu a večeři chybí zelenina ( podávané porce jsou směšně malé a slazené) Těžká jídla V pokoji se zkoseným stropem jsem narážela hlavou, a to jsme průměrně vysoká

Personál
4
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2

Herel Miroslav

jednotlivec, 29.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Kvalita stravy a množství

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

skupina přátel, 1.11.2015

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Průměrný hotel i lázeňské služby,známým bych ho nedoporučila.

  • na pokoji není fén,po procedurách nelze upravit vlasy,v koupelně miniaturní umyvadlo ,nad ním polička - problém s mytím a čištěním zůbů, vrzající postele,jídlo připomínalo školní jídelnu,některé bylo dost slané,voda k vínu za poplatek,procedury ve 3 různých budovách, bazén v jiném zařízení, k dspozici pouze 1 hod. za pobyt,čas byl předem stanoven,nebylo možno přizpůsobit dle potřeby klientů,masáže kratší než 20 min.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5

Alena Hejnová

rodina se staršími dětmi, 3.1.2019

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Jelikož jsme zde byly poprvé tak takový průměr,jinak Bechyně je hezké městečko,v letních měsících určitě ještě hezčí kdy je větší možnost pobývat venku a věnovat se krásám okolí

  • V pobytovém balíčku byla velice hezká procházka Bechyní s průvodcem což bylo velice zajímavé

  • Jídlo trochu slabší,menší výběr i slabší rautové snídaně, masáž hodně podprůměrná

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Lenka Kunovská

dospělý pár, 3.1.2024

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Byli jsme v jiném rezortu na Sůovensku a ten byl daleko lepší a levnější.

  • Líbila se mi akorát masážní vana.

  • Jídlo, jídelna nebyla v domě ubytování., přecházení.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 13.6.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Ochotu a vstřícnost personálu kazí vybavení pokoje, velmi opotřebované, naprosto minimální, flekaté.

  • Vstřícnost a ochota lázeňských sester, velká profesionalita. Procedury příjemné a bez problémů.

  • Nutnost docházení na jídlo do vzdálenější restaurace. Jídlo bylo velmi jednotvárné, nechutné, příliš mastné.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Jaroslav Mareš

jednotlivec, 11.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %
  • - není možné používat k ubytování pokoj/pokoje, který je nad nejfrekventovanější křižovatkou v Bechyni, kdy navíc do pokoje svítí v noci přímo pouliční lampa. Do pokoje jde hluk a prach z komunikace, pokoj tedy nelze větrat, - recepce nechápe, že je pravou rukou klienta, a ne skupinou lidí, kteří jsou proti klientovi, - nevím, za co je vybírám místní poplatek z pobytu, když vám 5 dnů v týdnu znepříjemňuje pobyt řezání zámkové dlažby, hluk, prach, nečistota,

  • město Bechyně okolí výlety

  • přístup zaměstnanců recepce procedury po obědě

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Jana Kocarová

jednotlivec, 23.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Za celou dobu pobytu nebylo v pokoji uklizeno ani vynesen koš, natož výměna ručníků. Jídlo podprůměrné na úrovni závodní totalitní kuchyně.

Personál
8
Služby
6
Čistota
3
Pohodlí
4
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 15.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • špatné tvrdé postele špatně se tam spí, strava málo zeleniny, žádný zeleninový salát a slabý výběr jídel

Personál
5
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jana Akermanová

jednotlivec, 10.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Tyto lázně již nikdy nenavštívím!! Týdenní pobyt jsem dostala od rodiny k 75 narozeninám. Ubytování v Přemyslovce, čistota a služby lázeňského personálu jsou na dobré úrovni. Cena za podávané jídlo, vzhledem ke kvalitě, je přemrštěná (prostě se to nedalo jíst). V sobotu a neděli se jídlo vždy zlepšilo, že by za to mohly rodinné návštěvy? Platbu za lékařskou konzultaci budu požadovat vrátit, žádná se nekonala, jen pohovor u zdravotní sestry, která mi předala rozpis procedur. Závěr: důvěřuj, ale prověřuj.

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2

Alena Štěpánová

jednotlivec, 3.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Vlastní služby lázní byly na průměrné úrovni. Jako silvestrovský pobyt se ale vůbec nepovedl.

  • masáže, koupele výběr stravy i její kvalita výlet na Klokoty a do Tábora

  • silvestrovský večer - nepřipravený prostor, absolutní absence výzdoby, nevhodná hudba pro věkové složení klientů

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Romana Hynštová

rodina se staršími dětmi, 28.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Šebela Vladimír

dospělý pár, 12.7.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
54 %
  • -rychlé vyřešení problémů s námi zakoupeným balíčkem hned po příjezdu

  • -večeře "nic moc" ( k zeleninovému salátu s kuřecím masem jsem jako přílohu dostala švestkový kompot :-( )

Personál
6
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Eva Čechová

ostatní, 7.7.2014

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Pobyt v lázních Jupiter se nám líbil díky bezchybnému a milému personálu. Opravdu jsme se po této stránce cítili opečovávaní a rozmazlovaní. Ostatní klady a zápory níže. Se službami pracovníků Spa. cz jsme byli také velmi spokojeni, vždy reagovali vstřícně a ochotně na naše požadavky.

  • lokalita, lázeňské procedury, přístup personálu, bohaté snídaně.

  • ubytování na nízké úrovni, velmi skrovné zařízení pokojů, úklid na pokojích téměř žádný, ručníky a osušky měněny 1x týdně, povlečení po celý týden nevyměněno. Stravování na úrovni horší školní jídelny, velmi malá rozmanitost a nabídka. Chyběly mi zeleninové saláty / červená řepa sterilovaná ředěná vodou na nechutnou hmotu /, zeleninová jídla - 1x zapečená brokolice, meruňkový kompot k bramborovému guláši.

Personál
8
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
6