+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Lázně Jupiter Bechyně Bewertungen

Hotelbewertung

86%
Sehr gut

von 304 Bewertungen

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    89%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    77%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

LUDMILA KOTVOVA

Einzelreisender, 9.1.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • VYBORNA KUCHYNE VYBORNE PROVEDENE PROCEDURY KLIDNE RODINNE PROSTREDI OCHOTA PERSONALU KRASNE OKOLI NA VYCHAZKY

  • SLAPANI PO SCHODECH DO PATRA JA PROBLEM NEMELA,ALE SLAPALI LIDE O BERLI AZ PO STRECHU

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Alena Hejnová

Familie mit älteren Kindern, 3.1.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
50 %
  • V pobytovém balíčku byla velice hezká procházka Bechyní s průvodcem což bylo velice zajímavé

  • Jídlo trochu slabší,menší výběr i slabší rautové snídaně, masáž hodně podprůměrná

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Helena Ohřálová

Junges Paar, 27.12.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
55 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
6
Služby
3
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
0

Bedřich Kučera

Einzelreisender, 26.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pohodový vánoční pobyt. Balíček procedur odpovídal ceně. Časování procedur nám umožnilo i výlety po památkách i okolí.

  • Škoda, že v lázních není bazén

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 1.12.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Snídaně byla skvělá. Pokojíček malý a útulný.

  • Zrcadla ve dveřích mě trochu děsila, nebudu lhát. Mám pocit, že jsem našla pár tmavých vlnitých vlasů, což jsem ale mohla posbírat někde během dne, aniž bych si toho všimla. Nechápu, proč je recepce v Jupiteru a pokoje u Draka. Nikoho nebaví ráno vstát a muset jít vrátit klíče od pokoje do kompletně jiné budovy. Ke snídani bych dodala snad jen to že by se hodilo tam poslat někoho, kdo by odnášel špinavé nádobí už během snídaně, než až po ní. Nebavilo mě jíst u stolu se špinavými hrnečky a talíři. Ačkoliv jsem našla žehličku, nenašla jsem žehlicí prkno.

Personál
6
Služby
0
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Růžena Fuxová

Älteres Paar, 20.11.2018

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobře provedené procedury a ochota personálu.

  • Daleko přecházení do jídelny.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

Einzelreisender, 18.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Alena Peerová

Einzelreisender, 17.11.2018

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • procedury byly velmi příjemné, pro náš výběr pobytu ochota recepční splnit naše požadavky

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

Einzelreisender, 4.11.2018

Deutsch

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
0
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6

JAN ČÍŽEK

Einzelreisender, 30.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
93 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Marie Sarda

Einzelreisender, 1.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Andr Hesová

Familie mit kleinen Kindern, 1.10.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • čisto ochotný personál

  • hmyz nízké vybavení pokoje (koupelny) jídlo

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
2

Jaroslav Šmíd

Einzelreisender, 29.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • stravování a obsluha kvalitní procedury čistota

  • jsme oba po 70tce , měli jsme problém vylézt do 3. poschodí! Bylo by dobré starší ročníky ubytovat níže! Měli jsme problém vylézt z vany.asi by bylo dobré vhodnější madlo!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Weyskrabová

Einzelreisender, 24.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Vstřícný personál, kvalitní procedury

  • Stravování se přesunulo z areálu Jupiter do nedalekého hotelu, bohužel kvalita jídla se zhoršila v porovnání s rokem 2017

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Václav SKLENÁŘ, Ing.

Älteres Paar, 22.9.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Kvalitní procedury,vstřícný personál

  • Absence výtahu, uzavření restaurace v objektu

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Hana Tichá

Einzelreisender, 18.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pouze strava byla velmi průměrná.

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
9

Blanka Hanušová

Einzelreisender, 17.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Líbila se nám náplň balíčku "Relax", co se týče procedur a celkové náplně. Opravdu vstřícný a příjemný personál, obsluhující i zdravotnický. Pěkné prostředí - spousta cílů k vycházkám do historického centra i okolí Bechyně.

  • Zklamalo nás hned po příjezdu, že nelze využít avizované možnosti zapůjčení kol - prý jsou všechna v opravě... Pár drobných závad na pokoji... Jídelníček sice při přečtení líbivý, ale jídla ne vždy povedená, ať už konzistence (halušky) či chuť (svíčková) a pod., také málo zeleniny k jídlům...

Personál
8
Služby
7
Čistota
5
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Zdeněk Černík

Älteres Paar, 7.9.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • pěkný,i když jednoduše zařízený pokoj i celý hotel,vstřícný personál,kvalitní procedury

  • V ceně mohlo být o 1-2 procedury více...........V jídelně jsme měnili místo,u našeho stolu,místa byli lidé na stravu z jiného hotelu

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonym

Einzelreisender, 7.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • lázeňské služby dobré, personál vesměs příjemný a ochotny

  • Trochu zklamáním bylo jídlo, v poledne i večer maso s omáčkou a přílohou, sice výběr z několika jídel, ale jenom mezi různými masy, omáčkami a přílohami. Avizovaný zeleninový salát bylo trochu nakrouhaného neochuceného zelí v talíři s omáčkou, denně stejné. Tvrdá postel :-), ale někomu může vyhovovat.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Jana Kocarová

Einzelreisender, 4.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Profesionálně provedené masáže. Dodržení časového sledu.

  • Nebyla jsem spokojena s časovým rozvrhem na stravování. Brzká snídaně a večeře a krátký čas na jednotlivá jídla. Moje maminka jí pomalu a pokud do rozvrhu zasahovala částečně ještě procedura nestíhala se kvalitně najíst. Dále se mi nelílbí,že není možnost žádného kulturního vyžití, ale to není vina lázní, ale města. Chybí divadlo, kino pouze jednou týdně, žádná živá hudba. Pokud bych se rozhodovala pro delší pobyt určitě bych Bechyni nevolila.

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5