0048 222 062 181
Pn. - Pt.: 8 - 22 h , Sob. - Niedz.: 9 - 22 h

Lázně Jupiter Bechyně Recenzje

Ocena hotelu

86%
Bardzo dobrze

by 304 reviews

  • Personel

    93%
  • Czystość

    89%
  • Wyposażenie

    87%
  • Komfort

    77%
  • Cena

    84%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

LUDMILA KOTVOVA

podróżujący w pojedynkę, 9.1.2019

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • VYBORNA KUCHYNE VYBORNE PROVEDENE PROCEDURY KLIDNE RODINNE PROSTREDI OCHOTA PERSONALU KRASNE OKOLI NA VYCHAZKY

  • SLAPANI PO SCHODECH DO PATRA JA PROBLEM NEMELA,ALE SLAPALI LIDE O BERLI AZ PO STRECHU

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Alena Hejnová

rodzina ze starszym dzieckiem, 3.1.2019

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
50 %
  • V pobytovém balíčku byla velice hezká procházka Bechyní s průvodcem což bylo velice zajímavé

  • Jídlo trochu slabší,menší výběr i slabší rautové snídaně, masáž hodně podprůměrná

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Helena Ohřálová

dorośli, 27.12.2018

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
55 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
6
Služby
3
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
0

Bedřich Kučera

podróżujący w pojedynkę, 26.12.2018

Čeština

  • Cena ogólna
96 %
  • Pohodový vánoční pobyt. Balíček procedur odpovídal ceně. Časování procedur nám umožnilo i výlety po památkách i okolí.

  • Škoda, že v lázních není bazén

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonim

grupa przyjaciół, 1.12.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
70 %
  • Snídaně byla skvělá. Pokojíček malý a útulný.

  • Zrcadla ve dveřích mě trochu děsila, nebudu lhát. Mám pocit, že jsem našla pár tmavých vlnitých vlasů, což jsem ale mohla posbírat někde během dne, aniž bych si toho všimla. Nechápu, proč je recepce v Jupiteru a pokoje u Draka. Nikoho nebaví ráno vstát a muset jít vrátit klíče od pokoje do kompletně jiné budovy. Ke snídani bych dodala snad jen to že by se hodilo tam poslat někoho, kdo by odnášel špinavé nádobí už během snídaně, než až po ní. Nebavilo mě jíst u stolu se špinavými hrnečky a talíři. Ačkoliv jsem našla žehličku, nenašla jsem žehlicí prkno.

Personál
6
Služby
0
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Růžena Fuxová

para, 20.11.2018

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
76 %
  • Dobře provedené procedury a ochota personálu.

  • Daleko přecházení do jídelny.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 18.11.2018

Čeština

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Alena Peerová

podróżujący w pojedynkę, 17.11.2018

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • procedury byly velmi příjemné, pro náš výběr pobytu ochota recepční splnit naše požadavky

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 4.11.2018

Deutsch

  • Cena ogólna
70 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
0
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6

JAN ČÍŽEK

podróżujący w pojedynkę, 30.10.2018

Čeština

  • Cena ogólna
93 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Marie Sarda

podróżujący w pojedynkę, 1.10.2018

Čeština

  • Cena ogólna
94 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Andr Hesová

rodzina z małym dzieckiem, 1.10.2018

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
58 %
  • čisto ochotný personál

  • hmyz nízké vybavení pokoje (koupelny) jídlo

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
2

Jaroslav Šmíd

podróżujący w pojedynkę, 29.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • stravování a obsluha kvalitní procedury čistota

  • jsme oba po 70tce , měli jsme problém vylézt do 3. poschodí! Bylo by dobré starší ročníky ubytovat níže! Měli jsme problém vylézt z vany.asi by bylo dobré vhodnější madlo!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Weyskrabová

podróżujący w pojedynkę, 24.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
78 %
  • Vstřícný personál, kvalitní procedury

  • Stravování se přesunulo z areálu Jupiter do nedalekého hotelu, bohužel kvalita jídla se zhoršila v porovnání s rokem 2017

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Václav SKLENÁŘ, Ing.

para, 22.9.2018

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
82 %
  • Kvalitní procedury,vstřícný personál

  • Absence výtahu, uzavření restaurace v objektu

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Hana Tichá

podróżujący w pojedynkę, 18.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
84 %
  • Pouze strava byla velmi průměrná.

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
9

Blanka Hanušová

podróżujący w pojedynkę, 17.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
68 %
  • Líbila se nám náplň balíčku "Relax", co se týče procedur a celkové náplně. Opravdu vstřícný a příjemný personál, obsluhující i zdravotnický. Pěkné prostředí - spousta cílů k vycházkám do historického centra i okolí Bechyně.

  • Zklamalo nás hned po příjezdu, že nelze využít avizované možnosti zapůjčení kol - prý jsou všechna v opravě... Pár drobných závad na pokoji... Jídelníček sice při přečtení líbivý, ale jídla ne vždy povedená, ať už konzistence (halušky) či chuť (svíčková) a pod., také málo zeleniny k jídlům...

Personál
8
Služby
7
Čistota
5
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Zdeněk Černík

para, 7.9.2018

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
74 %
  • pěkný,i když jednoduše zařízený pokoj i celý hotel,vstřícný personál,kvalitní procedury

  • V ceně mohlo být o 1-2 procedury více...........V jídelně jsme měnili místo,u našeho stolu,místa byli lidé na stravu z jiného hotelu

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 7.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • lázeňské služby dobré, personál vesměs příjemný a ochotny

  • Trochu zklamáním bylo jídlo, v poledne i večer maso s omáčkou a přílohou, sice výběr z několika jídel, ale jenom mezi různými masy, omáčkami a přílohami. Avizovaný zeleninový salát bylo trochu nakrouhaného neochuceného zelí v talíři s omáčkou, denně stejné. Tvrdá postel :-), ale někomu může vyhovovat.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Jana Kocarová

podróżujący w pojedynkę, 4.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
66 %
  • Profesionálně provedené masáže. Dodržení časového sledu.

  • Nebyla jsem spokojena s časovým rozvrhem na stravování. Brzká snídaně a večeře a krátký čas na jednotlivá jídla. Moje maminka jí pomalu a pokud do rozvrhu zasahovala částečně ještě procedura nestíhala se kvalitně najíst. Dále se mi nelílbí,že není možnost žádného kulturního vyžití, ale to není vina lázní, ale města. Chybí divadlo, kino pouze jednou týdně, žádná živá hudba. Pokud bych se rozhodovala pro delší pobyt určitě bych Bechyni nevolila.

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5