+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázně Jupiter Bechyně Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 805 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    81%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 28.9.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • skvělý vstřícný personál, výborné jídlo i obsluha

  • skvělý vstřícný personál, výborné jídlo i obsluha

  • první den bylo na pokoji chladno, netopilo se, ačkoliv byla už venku zima

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.9.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • S ubytováním,jídlem i službami jsme byli plně spokojeni.

  • Nově jsme si objednávaki jídlo přes počítač, tak jsme v tom ještě nebyli zběhlé.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Irena Králová

jednotlivec, 27.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 27.9.2022

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Pobyt cenové přijatelný na to množství kvalitních procedur.

  • Milý personál, pěkně prostředí pro odpocinek, možnosti procházek po okoli. Klidné město.

  • Stravování příliš jednotvarne, sama smažena jidla, nebyl výběr něčeho dietnejsiho. Na lázně dost překvapivě... Snidane dobre.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiřina Outulná

ostatní, 26.9.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Veškeré služby vynikající, strava výborná, porce dostačující. Pokud bychom chtěli přijet znovu, nemusíme dlouze přemýšlet. I když jsme byly pouze týden, stačilo to na regeneraci. No a počasí si člověk nevybírá ? děkujeme za příjemné prožití a přejeme mnoho spokojených zákazníků.

  • Jediná vada pobytu byla první den, protože tekla pouze ledová voda ve sprše a netopilo se. Poté bylo vše napraveno.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 26.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Petr

skupina přátel, 22.9.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Teplo a čisto

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Palupová

jednotlivec, 18.9.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Vše bylo super, úžasné masérky. Jídlo dobré i obsluha.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Monika Časarová

dospělý pár, 15.9.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Byli jsme ubytováni v hotelu U Draka, strava v podobě plné penze byla čerpána tamtéž. Personál hotelové restaurace byl milý a ochotný. V restauraci bylo pro hosty vždy vše bezchybně připraveno,čisto a uklizeno.

  • Chováni personálu lázní Jupiter od recepce přes masérky a obsluhu při procedúrách hodnotíme s manželem shodně - bez jediné výtky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 15.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Čekan Ivan

jednotlivec, 14.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Nebylo funkční odvětrání na WC v pokoji 23 a nešly zavřiť dveře do koupelny, ale to je jen poznámka

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 13.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel U draka-skvele jidlo,pristup zdravotniho personalu -ochota, pomoc,tak by to melo vypada vsude,kazdy den jsme meli na vyber doprovodny program,za me jednicka s nekolika hvezdickami.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiří Hron

jednotlivec, 12.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Strava Procedury Ochotný a milý personál

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

ostatní, 12.9.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Dobrý den, jediné, co nás zklamalo, byla nedostupnost bazénu v lázeňském domě Olga pro klienty z Jupitera nebo z řad veřejnosti.

  • Nadšená jsem byla ze suché masáže.

  • Bydlela jsem v podkroví a několikrát denně jsem musela vyšlapat cca 55 schodů. Vzala jsem to však pozitivně jako další lázeňskou proceduru a to zpevnění těla. Je mi sice 68 let, jsem po operaci páteře, ale stále se snažím udržovat v kondici. Všichni to tak nemají a se schody musí mít problém.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 12.9.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 10.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Příznivá cena ubytování a snídaně.

Personál
8
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Dana Holestova

jednotlivec, 9.9.2022

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Útulný malý jednolůžkový pokojík s radiem,televizí, lednicí, účelně řešená koupelna s WC.Pokojík stylově konstruován- s gotickou klenbou/bydlela jsem v lázeňském domě Vlasta/. Možnost si na recepci oproti záloze lOO Kč zapůjčit fén, rychlovarnou konvici, možnost si u zdejšího zdravotnického personálu dokoupit procedury za přiměřenou cenu.Provoz hotelové recepce i v nočních hodinách pro případ nějaké nouze. Personál v restauraci příjemný, vstřícný,ochotný,rychlý

  • Nutnost docházení na snídaně i večeře do sousedního lázeňského domu U Draka vzdáleného cca 2OO m od mého ubytování. Dále je škoda, že lázeňské zařízení nedisponuje krytým bazénem.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Hana Merglová

jednotlivec, 5.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 4.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Fedor Vegeš

dospělý pár, 31.8.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Hodní a milí lidé jak na hotelu, během procedur, tak v restauraci. Příjemné prostředí.

  • Dtto výše

  • Platan ?

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8