+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Lázně Jupiter Bechyně Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 299 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    89%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    77%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Růžena Fuxová

dospělý pár, 20.11.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Dobře provedené procedury a ochota personálu.

  • Daleko přecházení do jídelny.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Alena Peerová

jednotlivec, 17.11.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • procedury byly velmi příjemné, pro náš výběr pobytu ochota recepční splnit naše požadavky

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

JAN ČÍŽEK

jednotlivec, 30.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
93 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Marie Sarda

jednotlivec, 1.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jana Andr Hesová

rodina s malými dětmi, 1.10.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %
  • čisto ochotný personál

  • hmyz nízké vybavení pokoje (koupelny) jídlo

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
2

Jaroslav Šmíd

jednotlivec, 29.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • stravování a obsluha kvalitní procedury čistota

  • jsme oba po 70tce , měli jsme problém vylézt do 3. poschodí! Bylo by dobré starší ročníky ubytovat níže! Měli jsme problém vylézt z vany.asi by bylo dobré vhodnější madlo!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Weyskrabová

jednotlivec, 24.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Vstřícný personál, kvalitní procedury

  • Stravování se přesunulo z areálu Jupiter do nedalekého hotelu, bohužel kvalita jídla se zhoršila v porovnání s rokem 2017

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Václav SKLENÁŘ, Ing.

dospělý pár, 22.9.2018

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Kvalitní procedury,vstřícný personál

  • Absence výtahu, uzavření restaurace v objektu

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Hana Tichá

jednotlivec, 18.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Pouze strava byla velmi průměrná.

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
9

Blanka Hanušová

jednotlivec, 17.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Líbila se nám náplň balíčku "Relax", co se týče procedur a celkové náplně. Opravdu vstřícný a příjemný personál, obsluhující i zdravotnický. Pěkné prostředí - spousta cílů k vycházkám do historického centra i okolí Bechyně.

  • Zklamalo nás hned po příjezdu, že nelze využít avizované možnosti zapůjčení kol - prý jsou všechna v opravě... Pár drobných závad na pokoji... Jídelníček sice při přečtení líbivý, ale jídla ne vždy povedená, ať už konzistence (halušky) či chuť (svíčková) a pod., také málo zeleniny k jídlům...

Personál
8
Služby
7
Čistota
5
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Zdeněk Černík

dospělý pár, 7.9.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • pěkný,i když jednoduše zařízený pokoj i celý hotel,vstřícný personál,kvalitní procedury

  • V ceně mohlo být o 1-2 procedury více...........V jídelně jsme měnili místo,u našeho stolu,místa byli lidé na stravu z jiného hotelu

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 7.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • lázeňské služby dobré, personál vesměs příjemný a ochotny

  • Trochu zklamáním bylo jídlo, v poledne i večer maso s omáčkou a přílohou, sice výběr z několika jídel, ale jenom mezi různými masy, omáčkami a přílohami. Avizovaný zeleninový salát bylo trochu nakrouhaného neochuceného zelí v talíři s omáčkou, denně stejné. Tvrdá postel :-), ale někomu může vyhovovat.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Jana Kocarová

jednotlivec, 4.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Profesionálně provedené masáže. Dodržení časového sledu.

  • Nebyla jsem spokojena s časovým rozvrhem na stravování. Brzká snídaně a večeře a krátký čas na jednotlivá jídla. Moje maminka jí pomalu a pokud do rozvrhu zasahovala částečně ještě procedura nestíhala se kvalitně najíst. Dále se mi nelílbí,že není možnost žádného kulturního vyžití, ale to není vina lázní, ale města. Chybí divadlo, kino pouze jednou týdně, žádná živá hudba. Pokud bych se rozhodovala pro delší pobyt určitě bych Bechyni nevolila.

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 28.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • hezké prostředí - hotel v zahradě milý a ochotný hotelový a lázeňský personál čistota na pokoji i v lázeňském zařízení okolí hotelu- opravené budovy v historickém centru města plného památek a zajímavostí možnost pěších výletů do přírody okolí města - zříceniny hradů, technická památka - řetězový most ve Stádleci

  • v restauraci nepozornost personálu, která způsobila záměnu jídelního lístku a tím i objednání jiných jídel, než nám pak byly předkládány

Personál
6
Služby
5
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Růžena Mazancová

dospělý pár, 27.8.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Milé přijetí a ochota

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 20.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Většinou se mi vše líbilo, prostředí, personál i služby byly na velmi dobré úrovni.

  • Jedinou připomínku mám k vybavení koupelny, ve sprchovém koutu to klouzalo, chyběla protiskluzová podložky a madla. Pokud je člověk starší nebo má pohybové problémy (např. po operaci končetin ap.), je to nebezpečné.

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Josef Drudík

jednotlivec, 19.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Perfektní personál, skvělé procedury

  • Příliš tvrdé postele

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 6.8.2018

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Milý a vždy ochotný personál, vždy dost jídla a dobrá kuchyně.

  • Celkový dojem z pobytu nám zkazilo ubytování v pokojích s okny do Libušiny ulice - snad nejrušnější magistrály Bechyně. Obtěžování automobilovým provozem 24 hodin denně a nedodržováním nočního klidu před protějším barem s otevírací dobou do 2 hodiny jsou strašné. Rozhodně v tomto případě nešlo o v materiálech lázní uváděné ubytování v "klidné části města".

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Alena Štěpánková

dospělý pár, 31.7.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 31.7.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Vynikající služby všech, kteří poskytují procedury. Stejně tak personál, který poskytuje úklid.

  • Proti loňsku se zhoršily služby personálu v jídelně.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9