+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázně Jupiter Bechyně Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 805 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    81%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 13.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Jaroslava Kvíčalová

jednotlivec, 3.1.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Možnost výměny procedury. Nabídka neodpovídala ceně nabídce. Lékař odmítá jinou než svoji nabídku.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 21.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Růžena Fuxová

dospělý pár, 20.11.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Dobře provedené procedury a ochota personálu.

  • Daleko přecházení do jídelny.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 6.8.2018

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Milý a vždy ochotný personál, vždy dost jídla a dobrá kuchyně.

  • Celkový dojem z pobytu nám zkazilo ubytování v pokojích s okny do Libušiny ulice - snad nejrušnější magistrály Bechyně. Obtěžování automobilovým provozem 24 hodin denně a nedodržováním nočního klidu před protějším barem s otevírací dobou do 2 hodiny jsou strašné. Rozhodně v tomto případě nešlo o v materiálech lázní uváděné ubytování v "klidné části města".

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

ostatní, 3.4.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Jana Prášková

jednotlivec, 12.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Dobře prováděné procedury Zdravotnický personál u procedur ochotný a příjemný

  • Na recepci nebylo dostatek výběru zboží,které by se hodilo dovézt jako dárek Příliš omastku na servírovaných jídlech

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Jaroslav Petlach

dospělý pár, 3.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Blízký okruh procedur a jejich počet Klidné až domácí prostředí Ochota personálu Restaurace přímo v jídelně

  • Příliš tvrdé postele Ani za týden nedošlo k opravě otevírání okna

Personál
10
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Bohumila Vanišová

jednotlivec, 25.11.2016

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Zdenek Belsky

jednotlivec, 3.1.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Velice ochotny personal,pokulhavala organizace Sylvestra(mnoho lidi v male mistnosti),lazenske budovy potrebuji modernizaci(okna a castecne i vybaveni pokoju),parkoviste u hotelu(nezpevnene-pokud je mokro,stojite v blate) atd.Jinak spokojen.

  • Pristup personalu na recepci(velice vstricni a ochotni),zdravotniho personalu(plati taktez),umisteni v krajine a velmi hezke okoli i mesto Bechyne.

  • Usporadani Sylvestrovske vecere(1mistnost sezeni.2 mistnost bufet a hudba,3 mistnost tanecni parket-za rohem+vycep a kuracke prostory)absolutne nevyhovujici na tolik hostu. U snidane-bufet,servirky doplnovali bufet "prihazovanim" jidla na misu atd.Celkove pro prvni hosty vse upraveno,kdo prisel pozdeji mel pech s upravenosti predlozenych jidel(je jednodusi misu odnest do kuchyne,tam upravit a doplnit a donest zpet hostum-muj nazor).

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Miroslav Svoboda

jednotlivec, 8.12.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 14.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Oto Bartovský

jednotlivec, 6.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Klidné prostředí, málo lidí , hezká příroda,menší a klidné městečko, procedury byly na slušné a odpovídající urovni.

  • Málo místa v jídelně,moc nahuštěné stoly u kterých nikdo neseděl. Na ubytovně Božena staré vybavení ,postele uzké a když bylo chladno nepřitápěli.V balíčku co jsem měl byl dárek na rozloučenou ,nic jsem nedostal.

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 1.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Celkovy pobyt hodnotime velmi kladne. Veskere procedury byly vyborne, ochota personalu vyjimecna :). Jidlo take dobre - jak se rika zlata ceska klasika, take dostatek.

  • Procedury vynikajici. Ochota a vstricnost celeho personalu.

  • Ubytovani - kvalita ubytovani nizsi, stary nabytek v pokojich, v koupelne byla citit kanalizace. Co se tyce uklidu pokoju, za pet noci nam pouze jednou doplnili toaletni papir a vymenili male rucniky. Ani jednou nam nevytreli koupelnu. Toto beru jako velky nedostatek.

Personál
10
Služby
10
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
8

Ivana Březinová

jednotlivec, 14.12.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Procedury, milý personál co procedury provádí

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana Landová

jednotlivec, 26.10.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • V poměru cena a poskytnuté služby to bylo na velmi dobré úrovni, splnilo to, co jsem očekávala.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Vlasta Lhotská

jednotlivec, 31.8.2020

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
78 %
  • V hotelu jsem formulář již vyplnila.

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Hana Veverková

jednotlivec, 1.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • klidné a rodinné prostředí

  • uzavřené koupaliště jen občas otevřená kavárna V Jupiteru

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Helena Weyskrabová

jednotlivec, 24.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Vstřícný personál, kvalitní procedury

  • Stravování se přesunulo z areálu Jupiter do nedalekého hotelu, bohužel kvalita jídla se zhoršila v porovnání s rokem 2017

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Miroslav Havlíček

jednotlivec, 2.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8