+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázně Jupiter Bechyně Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 805 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    81%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ivana Smejkalová

jednotlivec, 30.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 28.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • hezké prostředí - hotel v zahradě milý a ochotný hotelový a lázeňský personál čistota na pokoji i v lázeňském zařízení okolí hotelu- opravené budovy v historickém centru města plného památek a zajímavostí možnost pěších výletů do přírody okolí města - zříceniny hradů, technická památka - řetězový most ve Stádleci

  • v restauraci nepozornost personálu, která způsobila záměnu jídelního lístku a tím i objednání jiných jídel, než nám pak byly předkládány

Personál
6
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 9.8.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Čistota ve městě včetně turistických možností v okolí.Chceme vyzdvihnout příjemný a profesionální přístup obsluhy/menší blondýnka/ v hotelu,stravovací části.

  • Ubytování v podkroví hotelu s okny přímo na ulici.Častý noční hluk ,4.8 .nepřetržitě až do půl páté ráno!I sousedi z Přemyslovky to slyšeli. Správné upozornění na určení místa při stravování/skupina B/.Ale při první snídani tam ještě seděl i v našem čase stravování na nám určeném místě lidé a druhý den tam zůstali si povídat.Takže systém nefunguje.

Personál
8
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Drahomíra Váchová

jednotlivec, 26.9.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Líbilo se mi jednání personálu, všechny služby i vybraný hotel jako celek. Bechyně jako městečko je velmi příjemné

  • Ubytování by mohlo být na lepší úrovni, myslím tím vybavení pokoje.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

VENUŠE ALTMANOVÁ

skupina přátel, 14.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Špatné naplánování procedůr a kuchyně by se mohla zlepšit-obsluha vynikající

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Blanka Petráková

jednotlivec, 2.11.2015

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
65 %
  • Velmi příjemný personál - procedury

  • stravování - zejména snídaně nebyly moc kvalitní (obědy a večeře dobré) - nepříliš velký výběr jídla a nápojů

Personál
8
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
0

Anonym

jednotlivec, 17.8.2020

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Příjemný a ochotný personál na recepci, velmi kvalitní masérské a kosmetické služby, krásné město.

  • Okna do silnice, pod kterými jezdila stavební technika, i v noci hluk. Restaurace, kde probíhalo stravování byla příšerná, hrozné jídlo, ušmudlané prostředí, zmatený personál.

Personál
9
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Jana Kocarová

jednotlivec, 4.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Profesionálně provedené masáže. Dodržení časového sledu.

  • Nebyla jsem spokojena s časovým rozvrhem na stravování. Brzká snídaně a večeře a krátký čas na jednotlivá jídla. Moje maminka jí pomalu a pokud do rozvrhu zasahovala částečně ještě procedura nestíhala se kvalitně najíst. Dále se mi nelílbí,že není možnost žádného kulturního vyžití, ale to není vina lázní, ale města. Chybí divadlo, kino pouze jednou týdně, žádná živá hudba. Pokud bych se rozhodovala pro delší pobyt určitě bych Bechyni nevolila.

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

skupina přátel, 3.9.2014

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • budova Vlasta, masérna č. 4 - velká spokojenost

  • kvalita postelí a lůžkovin

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Helena Borovská

jednotlivec, 19.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • velmi příjemný a ochotný lázeňský personál , skvělá úroveň lázeňských procedur, výborná kuchyně, klid, pohoda

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

23.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Výborná kuchyně,ochota personálu na procedurách,hezký přístup ke klientům

  • přístup některé recepční,o klienty nezájem,při dotazu strohá odpověď

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jozef Fukas

jednotlivec, 14.6.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
68 %
  • strava, procedury.

  • nefunkční ventilace na pokoji- nemožnost usušení ručníků, skříň v rozkladu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Jana Pospíšilová

jednotlivec, 28.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Danuše Kratochvílová

dospělý pár, 6.9.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Z 1 lůžkového pokoje předělávka na 2 lůžkový celkem nevydařený pokus!!!!

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Miloslav Mastník

dospělý pár, 26.8.2021

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • kvalitní lázeňské procedury a příjemný personál

  • tříhodinové čekání na ubytování zastaralé vybavení koupelny a WC

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Helena Tučková

jednotlivec, 4.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Celkové hodnocení je dobré, služby i přístup zaměstnancú byl vstřícný. Jediné co musím zmínit je velmi špatná strava v restauraci U DRAKA !

  • Příroda a počasí bylo úžasné !

  • Velice špatná kuchyně , stravování na té nejnižší úrovni !

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
2

Alena Baluchová

jednotlivec, 21.6.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • příroda

  • hluk

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 3.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Blanka Hanušová

jednotlivec, 17.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Líbila se nám náplň balíčku "Relax", co se týče procedur a celkové náplně. Opravdu vstřícný a příjemný personál, obsluhující i zdravotnický. Pěkné prostředí - spousta cílů k vycházkám do historického centra i okolí Bechyně.

  • Zklamalo nás hned po příjezdu, že nelze využít avizované možnosti zapůjčení kol - prý jsou všechna v opravě... Pár drobných závad na pokoji... Jídelníček sice při přečtení líbivý, ale jídla ne vždy povedená, ať už konzistence (halušky) či chuť (svíčková) a pod., také málo zeleniny k jídlům...

Personál
8
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Radka Šimková

dospělý pár, 25.4.2016

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Poměr cena a kvalita nebyla adekvátní. Stále je vidět, že Češi mají co dohánět a stále to neumí jako v zahraničí (půjčení kol zdarma, ale na recepci chyběl zámek - lékařská konzultace bylo pouze zodpovězení několika otázek a změření tlaku) I když snaha samozřejmě byla, ta se nedá upřít!

  • Čistota pokoje, nabídka jídel, vstřícnost na recepci a v restauraci

  • Nefunkční vířivka u bazénu, spěch při procedurách, krátké časové rozpětí pro vydávání stravy

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4