+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázně Jupiter Bechyně Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 805 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    81%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Helena Ohřálová

mladý pár, 27.12.2018

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
55 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
3
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
0

Dagmar Šálková

jednotlivec, 10.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
55 %
  • stravování -výborné personál- ochotný, milý, spokojena jsem byla s masáží lávovými kameny

  • na pokoji svítila pouze jedna žárovka, na polštáři se nedalo vůbec spát, horší jsem snad nikde neviděla, nikdo po celou dobu nevynesl odp.koš a neuklízel, -skořicový zábal neodpovídal zábalu, pouze jsem měla namazaná trochu záda a stehna, kolegyně měla jiné provedení zábalu, nebyla jsem spokojena

Personál
7
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
0
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 29.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Nedostatek předražených procedur, kompenzuje kvalitní plná penze stravování.

  • Bezplatné parkování. Výborná úroveň stravování.

  • Ceny za počet a slíbené služby . Počet realizovaných v rozpisu. Viz odevzdaný a vydaný (vyžádaný) v recepci před odjezdem.

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

skupina přátel, 15.2.2016

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Bydlely jsme na Přemyslovce. Čistota dobrá. Pokoj moc pěkný, světlý. Recepční sympatická, ochotná, milá. Číšník ochotný, milý. Snídaně výborné.

  • Nepořádek v příjmové kanceláři i zápach. Setřička ve špinavých kalhotách. Údiv sestřičky, když jsme chtěly zamluvit saunu mne dodnes rozesmívá. Tvářila se jako kdyby nevěděla, co sauna je. Působila dojmem, že tam pracuje tak tři dny. Na další den, prý už je sauna obsazená, ale na Olze jsme termín dostaly, takže špatný! Personál nebyl ochoten nás nechat utratit peníze za další procedury - nic "neví" nebo nechce? Pára nešla celé tři dny, co jsme tam byly. Jídlo mastné, přesolené - obědy, večeře.

Personál
3
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 23.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Ubytování v domě BOŽENA je silně podprůměrné, vybydlený objekt, velmi starý nábytek, minimální prostor pro odkládání oblečení, (skříň bez jakékoliv police), barevná TV hraje pouze v zelené barvě, na klozetu se nedá sedět pro jeho nevhodné umístění, rozměry sprchového koutu jsou pro větší dítě.

Personál
7
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Jana Andr Hesová

rodina s malými dětmi, 1.10.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %
  • čisto ochotný personál

  • hmyz nízké vybavení pokoje (koupelny) jídlo

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2

Zdeněk Šorm

dospělý pár, 12.7.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Ohodnocení hygieny bylo ovlivněno špinavou mísou WC po příchodu na pokoj. Bohužel chybí bazén.

Personál
7
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jitka

jednotlivec, 26.5.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Ochota personálu Výborná kuchyně

  • I když ho nabízejí, nemají bazén! Lékařská konzultace - pouze pohovor se sestrou. Služby fyzioterapeuta nedostupné. Pobyt doporučuji starším osobám.

Personál
10
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
3
Cena/kvalita
6

Ludvika

jednotlivec, 22.5.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Růžena Florkova

jednotlivec, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 22.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %
  • jednolůžkový pokoj v horním patře v Přemyslovce, působí nevlídně a je nebezpečný velkou plochou zkosených stropů

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Michal Hanuška

dospělý pár, 20.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Celkově vše dobré (za 3). Uvítal bych intenzivnější lázeňsképrocedury.

  • Strava, prostředí v "pravých lázních Bechyně", město.

  • Ubytování s oknem na hlavní třídu nemá s lázeňským pobytem nic společného. Nebyl jsem informován, že jedu ke konkurenci. (Jupiter Bechyně).

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 13.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 3.1.2015

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Ochota personálu.

  • Umístění pokoje ve druhém patře.Pro mne moc schodů. Nezvládnutá organizace silvestrovského večera a hudební skupina mladých nebyla k poslechu ani k tanci .Nehodila se vzhledem k věkovému obsazení hotelu .

Personál
10
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Jindřiška Kybova

jednotlivec, 26.10.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • BYL TAM KLID A HEZKÁ KRAJINA

Personál
7
Služby
8
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Radmila Pavelková

jednotlivec, 3.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Bechyně je krásné místo, možnost mnoha procházek, služby info centra, výlety, milí lidé. Hotel byl celkem příjemný, s hezkým výhledem, uvítala bych malou lampičku u každé postele a lepší osvětlení. Dobré jídlo. Většina personálu velmi příjemná a vstřícná.

  • Na začátku silvestrovského večera již byla omezena nabídka lahvového vína, vzápětí i nabídka vína rozlévaného. Doplňování jídla při snídani, např. pro druhou skupinu již nebylo tmavé pečivo, pro ty, kdo měli např. bezlepkovou dietu a připláceli si 100 Kč na den, pak nebylo možno vyhovět jejich požadavkům, takže jim bylo nabízeno jiné jídlo, než si objednali.

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jan Crkva

jednotlivec, 1.6.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Ubytování v žádném případě nesplňuje potřeby seniorů a nemělo by jim být nabízeno!!

  • Opravdu výborné jídlo 1****, krásné okolí ,obsluha v restauraci výborná , ostatní procedury v pořádku

  • Ubytování v žádném případě nesplňuje potřeby seniorů a nemělo by jim být nabízeno!! Příkré schody do druhého patra bez výtahu jsou pro seniora s berlemi zásadní problém a vyhozené peníze! V dotazníku jsem psal manželské postele - nebyly! V procedurách byl psán léčebný tělocvik v bazénu a 2x plavání v bazénu - lázně Jupiter nemají bazén! Lékařská konzultace byla způsobem čekání ve frontě .

Personál
8
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Zuzana Svobodová JUDr.

jednotlivec, 13.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Tento hotel je vhodný - alespoň prozatím - pro méně náročnou klientelu, nehodí se pro zkušené a náročné klienty wellness pobytů.

  • Příjemný, odborný a ochotný personál Teplo v objektech i pokojích Poskytnuté procedury, zejména dodatečně objednané

  • Procedury nebyly dobře načasované, takže za sebou byl např. čokoládový zábal a plavání... absence vysoušeče na vlasy

Personál
10
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 31.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 26.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6