+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázně Jupiter Bechyně Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 805 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Helena Ohřálová

Junges Paar, 27.12.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
55 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
0

Dagmar Šálková

Einzelreisender, 10.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
55 %
  • stravování -výborné personál- ochotný, milý, spokojena jsem byla s masáží lávovými kameny

  • na pokoji svítila pouze jedna žárovka, na polštáři se nedalo vůbec spát, horší jsem snad nikde neviděla, nikdo po celou dobu nevynesl odp.koš a neuklízel, -skořicový zábal neodpovídal zábalu, pouze jsem měla namazaná trochu záda a stehna, kolegyně měla jiné provedení zábalu, nebyla jsem spokojena

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
0
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 29.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Nedostatek předražených procedur, kompenzuje kvalitní plná penze stravování.

  • Bezplatné parkování. Výborná úroveň stravování.

  • Ceny za počet a slíbené služby . Počet realizovaných v rozpisu. Viz odevzdaný a vydaný (vyžádaný) v recepci před odjezdem.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 15.2.2016

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Bydlely jsme na Přemyslovce. Čistota dobrá. Pokoj moc pěkný, světlý. Recepční sympatická, ochotná, milá. Číšník ochotný, milý. Snídaně výborné.

  • Nepořádek v příjmové kanceláři i zápach. Setřička ve špinavých kalhotách. Údiv sestřičky, když jsme chtěly zamluvit saunu mne dodnes rozesmívá. Tvářila se jako kdyby nevěděla, co sauna je. Působila dojmem, že tam pracuje tak tři dny. Na další den, prý už je sauna obsazená, ale na Olze jsme termín dostaly, takže špatný! Personál nebyl ochoten nás nechat utratit peníze za další procedury - nic "neví" nebo nechce? Pára nešla celé tři dny, co jsme tam byly. Jídlo mastné, přesolené - obědy, večeře.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 23.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Ubytování v domě BOŽENA je silně podprůměrné, vybydlený objekt, velmi starý nábytek, minimální prostor pro odkládání oblečení, (skříň bez jakékoliv police), barevná TV hraje pouze v zelené barvě, na klozetu se nedá sedět pro jeho nevhodné umístění, rozměry sprchového koutu jsou pro větší dítě.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jana Andr Hesová

Familie mit kleinen Kindern, 1.10.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • čisto ochotný personál

  • hmyz nízké vybavení pokoje (koupelny) jídlo

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
2

Zdeněk Šorm

Älteres Paar, 12.7.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Ohodnocení hygieny bylo ovlivněno špinavou mísou WC po příchodu na pokoj. Bohužel chybí bazén.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jitka

Einzelreisender, 26.5.2017

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Ochota personálu Výborná kuchyně

  • I když ho nabízejí, nemají bazén! Lékařská konzultace - pouze pohovor se sestrou. Služby fyzioterapeuta nedostupné. Pobyt doporučuji starším osobám.

Persönlich
10
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
6

Ludvika

Einzelreisender, 22.5.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Růžena Florkova

Einzelreisender, 28.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 22.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • jednolůžkový pokoj v horním patře v Přemyslovce, působí nevlídně a je nebezpečný velkou plochou zkosených stropů

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
6

Michal Hanuška

Älteres Paar, 20.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Celkově vše dobré (za 3). Uvítal bych intenzivnější lázeňsképrocedury.

  • Strava, prostředí v "pravých lázních Bechyně", město.

  • Ubytování s oknem na hlavní třídu nemá s lázeňským pobytem nic společného. Nebyl jsem informován, že jedu ke konkurenci. (Jupiter Bechyně).

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 13.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 3.1.2015

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Ochota personálu.

  • Umístění pokoje ve druhém patře.Pro mne moc schodů. Nezvládnutá organizace silvestrovského večera a hudební skupina mladých nebyla k poslechu ani k tanci .Nehodila se vzhledem k věkovému obsazení hotelu .

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
6

Jindřiška Kybova

Einzelreisender, 26.10.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • BYL TAM KLID A HEZKÁ KRAJINA

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
6

Radmila Pavelková

Einzelreisender, 3.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Bechyně je krásné místo, možnost mnoha procházek, služby info centra, výlety, milí lidé. Hotel byl celkem příjemný, s hezkým výhledem, uvítala bych malou lampičku u každé postele a lepší osvětlení. Dobré jídlo. Většina personálu velmi příjemná a vstřícná.

  • Na začátku silvestrovského večera již byla omezena nabídka lahvového vína, vzápětí i nabídka vína rozlévaného. Doplňování jídla při snídani, např. pro druhou skupinu již nebylo tmavé pečivo, pro ty, kdo měli např. bezlepkovou dietu a připláceli si 100 Kč na den, pak nebylo možno vyhovět jejich požadavkům, takže jim bylo nabízeno jiné jídlo, než si objednali.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jan Crkva

Einzelreisender, 1.6.2017

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Ubytování v žádném případě nesplňuje potřeby seniorů a nemělo by jim být nabízeno!!

  • Opravdu výborné jídlo 1****, krásné okolí ,obsluha v restauraci výborná , ostatní procedury v pořádku

  • Ubytování v žádném případě nesplňuje potřeby seniorů a nemělo by jim být nabízeno!! Příkré schody do druhého patra bez výtahu jsou pro seniora s berlemi zásadní problém a vyhozené peníze! V dotazníku jsem psal manželské postele - nebyly! V procedurách byl psán léčebný tělocvik v bazénu a 2x plavání v bazénu - lázně Jupiter nemají bazén! Lékařská konzultace byla způsobem čekání ve frontě .

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
3

Zuzana Svobodová JUDr.

Einzelreisender, 13.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Tento hotel je vhodný - alespoň prozatím - pro méně náročnou klientelu, nehodí se pro zkušené a náročné klienty wellness pobytů.

  • Příjemný, odborný a ochotný personál Teplo v objektech i pokojích Poskytnuté procedury, zejména dodatečně objednané

  • Procedury nebyly dobře načasované, takže za sebou byl např. čokoládový zábal a plavání... absence vysoušeče na vlasy

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 31.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 26.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6