+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázně Jupiter Bechyně Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 805 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Gruppe von Freunden, 31.5.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • dobré umístění hotelu blízko centra i historických památek snídaně málo pestré, zelenina téměř žádná ručníky a osušky se po dobu 4 dnů vůbec neměnily, museli jsme si vyžádat

  • lokalita, vstřícný personál

  • - nízká pestrost snídaní, málo zeleniny - nízká frekvence výměny osušek a ručníků

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 7.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • lázeňské služby dobré, personál vesměs příjemný a ochotny

  • Trochu zklamáním bylo jídlo, v poledne i večer maso s omáčkou a přílohou, sice výběr z několika jídel, ale jenom mezi různými masy, omáčkami a přílohami. Avizovaný zeleninový salát bylo trochu nakrouhaného neochuceného zelí v talíři s omáčkou, denně stejné. Tvrdá postel :-), ale někomu může vyhovovat.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 18.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Božena Králová

Einzelreisender, 21.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Irena Kodytková

Einzelreisender, 23.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Zbyněk Buček

Einzelreisender, 30.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Doporučuji lidem, kteří si nepotrpí na luxus, ale vystačí si s klidem a kvalitně provedenými procedurami

  • provádění jednotlivých procedur,

  • zplánování procedur, nebylo možno se vzdálit na delší dobu do okolí - chyba u platících hostů, chtějí poznat i okolí

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
8

Zdeněk Černík

Älteres Paar, 7.9.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • celkově velmi pěkné,vstřícný personál,dobré jídlo,kvalitní procedury

  • pěkný,i když jednoduše zařízený pokoj i celý hotel,vstřícný personál,kvalitní procedury

  • V ceně mohlo být o 1-2 procedury více...........V jídelně jsme měnili místo,u našeho stolu,místa byli lidé na stravu z jiného hotelu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Marie Vojáčkova

Einzelreisender, 8.7.2018

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • kvalita procedur, zejména pak masáží, - časové sladění mých procedur s procedurami manžela profesionální chování sestřiček

  • prošlapané koberce na pokoji starý a malý sprchový kout obsluha se při jídle nezajímala, zda chceme něco objednat - pití inzerované saláty a ovoce při večeři nebyly při snídani chybělo nádobí, lžičky, jídlo nebylo doplňováno

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marcela Menova

Älteres Paar, 8.7.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Byli jsme s pobytem spokojeni Procedury byly skvele a vždy nacas Jidlo rovněž ke vsi spokojenosti

  • Neda se rici nelíbilo ,ale v nasem pokoji bych uvítala vyssi postele, z tech nizkych se starsim lidem hure vstava

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
9

Jaroslav Lutovský

Einzelreisender, 2.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

ALEŠ TŮMA ING.

Älteres Paar, 30.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Byli jsme celkově velmi spokojení, děkujeme.

  • Libilo se nám ticho v ubytovacím zařízení. Personál byl velmi ochotný a milý. Na jídlo jsme nečekali, mnohdy se personál přizpůsobil časově našim procedurám. Líbilo se nám město Bechyně a aktivity informačního centra.

  • Nelíbilo se nám spaní. Polštáře jsou naplněny něčím, co nejde pod hlavu zpracovat a ráno jsme byli jako rozlámaní. Před deštěm byla cítit v pokoji velmi nepříjemně žumpa.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
8

Jiří Vopálka

Einzelreisender, 27.9.2019

Chlumec n.C. Česká republika

  • Gesamtbewertung
75 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
10

Jaroslava

Gruppe von Freunden, 2.1.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Váš hotel jsme navštívily již podruhé a byly jsme spokojené

  • Prosím dohlédněte na čistotu koupelny(sprcha a umyvadlo)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
10
Wert/Geld
10

Josef Vagovič

Älteres Paar, 2.1.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Přivítání a služby.

  • Zmatky při jídle,špatná organizace.Servírka to vůbec nestíhala.Lidé dlouho čekali na jídlo.

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jana Kubíková

Älteres Paar, 19.9.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Strava byla pestrá a dobrá, jen pan kuchař používal dost oleje a omastku - viděno očima staršího člověka.

  • bezprostřední okolí = možnost příjemného posezení přímo v areálu lázní

  • velikost pokoje - neumíme si představit, že bychom tam byli na podzim nebo v zimě, kdy není kam moc jít nebo posedět venku na zahradě, dvě židle na sezení se nevejdou, druhému nezbývá než sedět nebo ležet na posteli

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

JIŘINA KRÁBKOVÁ

Einzelreisender, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Adriena

Einzelreisender, 9.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 19.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • cekem vše o.k

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 3.11.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Nelíbilo se nám, že při úklidu koupelny nebyl umýt sprchový kout a umyvadlo. Dále nám chyběl bazén a nějaké kulturní vyžití.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 20.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6