+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázně Jupiter Bechyně Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 805 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 13.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jaroslava Kvíčalová

Einzelreisender, 3.1.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Možnost výměny procedury. Nabídka neodpovídala ceně nabídce. Lékař odmítá jinou než svoji nabídku.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Růžena Fuxová

Älteres Paar, 20.11.2018

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobře provedené procedury a ochota personálu.

  • Daleko přecházení do jídelny.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 6.8.2018

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Milý a vždy ochotný personál, vždy dost jídla a dobrá kuchyně.

  • Celkový dojem z pobytu nám zkazilo ubytování v pokojích s okny do Libušiny ulice - snad nejrušnější magistrály Bechyně. Obtěžování automobilovým provozem 24 hodin denně a nedodržováním nočního klidu před protějším barem s otevírací dobou do 2 hodiny jsou strašné. Rozhodně v tomto případě nešlo o v materiálech lázní uváděné ubytování v "klidné části města".

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 3.4.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Jana Prášková

Einzelreisender, 12.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobře prováděné procedury Zdravotnický personál u procedur ochotný a příjemný

  • Na recepci nebylo dostatek výběru zboží,které by se hodilo dovézt jako dárek Příliš omastku na servírovaných jídlech

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8

Jaroslav Petlach

Älteres Paar, 3.4.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Blízký okruh procedur a jejich počet Klidné až domácí prostředí Ochota personálu Restaurace přímo v jídelně

  • Příliš tvrdé postele Ani za týden nedošlo k opravě otevírání okna

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Bohumila Vanišová

Einzelreisender, 25.11.2016

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
9

Zdenek Belsky

Einzelreisender, 3.1.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Velice ochotny personal,pokulhavala organizace Sylvestra(mnoho lidi v male mistnosti),lazenske budovy potrebuji modernizaci(okna a castecne i vybaveni pokoju),parkoviste u hotelu(nezpevnene-pokud je mokro,stojite v blate) atd.Jinak spokojen.

  • Pristup personalu na recepci(velice vstricni a ochotni),zdravotniho personalu(plati taktez),umisteni v krajine a velmi hezke okoli i mesto Bechyne.

  • Usporadani Sylvestrovske vecere(1mistnost sezeni.2 mistnost bufet a hudba,3 mistnost tanecni parket-za rohem+vycep a kuracke prostory)absolutne nevyhovujici na tolik hostu. U snidane-bufet,servirky doplnovali bufet "prihazovanim" jidla na misu atd.Celkove pro prvni hosty vse upraveno,kdo prisel pozdeji mel pech s upravenosti predlozenych jidel(je jednodusi misu odnest do kuchyne,tam upravit a doplnit a donest zpet hostum-muj nazor).

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
5

Miroslav Svoboda

Einzelreisender, 8.12.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8

Oto Bartovský

Einzelreisender, 6.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Klidné prostředí, málo lidí , hezká příroda,menší a klidné městečko, procedury byly na slušné a odpovídající urovni.

  • Málo místa v jídelně,moc nahuštěné stoly u kterých nikdo neseděl. Na ubytovně Božena staré vybavení ,postele uzké a když bylo chladno nepřitápěli.V balíčku co jsem měl byl dárek na rozloučenou ,nic jsem nedostal.

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 1.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Celkovy pobyt hodnotime velmi kladne. Veskere procedury byly vyborne, ochota personalu vyjimecna :). Jidlo take dobre - jak se rika zlata ceska klasika, take dostatek.

  • Procedury vynikajici. Ochota a vstricnost celeho personalu.

  • Ubytovani - kvalita ubytovani nizsi, stary nabytek v pokojich, v koupelne byla citit kanalizace. Co se tyce uklidu pokoju, za pet noci nam pouze jednou doplnili toaletni papir a vymenili male rucniky. Ani jednou nam nevytreli koupelnu. Toto beru jako velky nedostatek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
8

Ivana Březinová

Einzelreisender, 14.12.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Procedury, milý personál co procedury provádí

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana Landová

Einzelreisender, 26.10.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • V poměru cena a poskytnuté služby to bylo na velmi dobré úrovni, splnilo to, co jsem očekávala.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Vlasta Lhotská

Einzelreisender, 31.8.2020

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • V hotelu jsem formulář již vyplnila.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
6

Hana Veverková

Einzelreisender, 1.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • klidné a rodinné prostředí

  • uzavřené koupaliště jen občas otevřená kavárna V Jupiteru

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Helena Weyskrabová

Einzelreisender, 24.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Vstřícný personál, kvalitní procedury

  • Stravování se přesunulo z areálu Jupiter do nedalekého hotelu, bohužel kvalita jídla se zhoršila v porovnání s rokem 2017

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Miroslav Havlíček

Einzelreisender, 2.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
8