+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázně Jupiter Bechyně Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 805 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ivana Smejkalová

Einzelreisender, 30.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • hezké prostředí - hotel v zahradě milý a ochotný hotelový a lázeňský personál čistota na pokoji i v lázeňském zařízení okolí hotelu- opravené budovy v historickém centru města plného památek a zajímavostí možnost pěších výletů do přírody okolí města - zříceniny hradů, technická památka - řetězový most ve Stádleci

  • v restauraci nepozornost personálu, která způsobila záměnu jídelního lístku a tím i objednání jiných jídel, než nám pak byly předkládány

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 9.8.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Čistota ve městě včetně turistických možností v okolí.Chceme vyzdvihnout příjemný a profesionální přístup obsluhy/menší blondýnka/ v hotelu,stravovací části.

  • Ubytování v podkroví hotelu s okny přímo na ulici.Častý noční hluk ,4.8 .nepřetržitě až do půl páté ráno!I sousedi z Přemyslovky to slyšeli. Správné upozornění na určení místa při stravování/skupina B/.Ale při první snídani tam ještě seděl i v našem čase stravování na nám určeném místě lidé a druhý den tam zůstali si povídat.Takže systém nefunguje.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Drahomíra Váchová

Einzelreisender, 26.9.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Líbilo se mi jednání personálu, všechny služby i vybraný hotel jako celek. Bechyně jako městečko je velmi příjemné

  • Ubytování by mohlo být na lepší úrovni, myslím tím vybavení pokoje.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

VENUŠE ALTMANOVÁ

Gruppe von Freunden, 14.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Špatné naplánování procedůr a kuchyně by se mohla zlepšit-obsluha vynikající

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Blanka Petráková

Einzelreisender, 2.11.2015

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
65 %
  • Velmi příjemný personál - procedury

  • stravování - zejména snídaně nebyly moc kvalitní (obědy a večeře dobré) - nepříliš velký výběr jídla a nápojů

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
0

Anonym

Einzelreisender, 17.8.2020

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Příjemný a ochotný personál na recepci, velmi kvalitní masérské a kosmetické služby, krásné město.

  • Okna do silnice, pod kterými jezdila stavební technika, i v noci hluk. Restaurace, kde probíhalo stravování byla příšerná, hrozné jídlo, ušmudlané prostředí, zmatený personál.

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Jana Kocarová

Einzelreisender, 4.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Profesionálně provedené masáže. Dodržení časového sledu.

  • Nebyla jsem spokojena s časovým rozvrhem na stravování. Brzká snídaně a večeře a krátký čas na jednotlivá jídla. Moje maminka jí pomalu a pokud do rozvrhu zasahovala částečně ještě procedura nestíhala se kvalitně najíst. Dále se mi nelílbí,že není možnost žádného kulturního vyžití, ale to není vina lázní, ale města. Chybí divadlo, kino pouze jednou týdně, žádná živá hudba. Pokud bych se rozhodovala pro delší pobyt určitě bych Bechyni nevolila.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Gruppe von Freunden, 3.9.2014

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • budova Vlasta, masérna č. 4 - velká spokojenost

  • kvalita postelí a lůžkovin

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Helena Borovská

Einzelreisender, 19.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • velmi příjemný a ochotný lázeňský personál , skvělá úroveň lázeňských procedur, výborná kuchyně, klid, pohoda

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

23.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Výborná kuchyně,ochota personálu na procedurách,hezký přístup ke klientům

  • přístup některé recepční,o klienty nezájem,při dotazu strohá odpověď

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jozef Fukas

Einzelreisender, 14.6.2022

Vysočina

  • Gesamtbewertung
68 %
  • strava, procedury.

  • nefunkční ventilace na pokoji- nemožnost usušení ručníků, skříň v rozkladu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Jana Pospíšilová

Einzelreisender, 28.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Danuše Kratochvílová

Älteres Paar, 6.9.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Z 1 lůžkového pokoje předělávka na 2 lůžkový celkem nevydařený pokus!!!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
6

Miloslav Mastník

Älteres Paar, 26.8.2021

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • kvalitní lázeňské procedury a příjemný personál

  • tříhodinové čekání na ubytování zastaralé vybavení koupelny a WC

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Helena Tučková

Einzelreisender, 4.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Celkové hodnocení je dobré, služby i přístup zaměstnancú byl vstřícný. Jediné co musím zmínit je velmi špatná strava v restauraci U DRAKA !

  • Příroda a počasí bylo úžasné !

  • Velice špatná kuchyně , stravování na té nejnižší úrovni !

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
2

Alena Baluchová

Einzelreisender, 21.6.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • příroda

  • hluk

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Blanka Hanušová

Einzelreisender, 17.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Líbila se nám náplň balíčku "Relax", co se týče procedur a celkové náplně. Opravdu vstřícný a příjemný personál, obsluhující i zdravotnický. Pěkné prostředí - spousta cílů k vycházkám do historického centra i okolí Bechyně.

  • Zklamalo nás hned po příjezdu, že nelze využít avizované možnosti zapůjčení kol - prý jsou všechna v opravě... Pár drobných závad na pokoji... Jídelníček sice při přečtení líbivý, ale jídla ne vždy povedená, ať už konzistence (halušky) či chuť (svíčková) a pod., také málo zeleniny k jídlům...

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
7

Radka Šimková

Älteres Paar, 25.4.2016

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Poměr cena a kvalita nebyla adekvátní. Stále je vidět, že Češi mají co dohánět a stále to neumí jako v zahraničí (půjčení kol zdarma, ale na recepci chyběl zámek - lékařská konzultace bylo pouze zodpovězení několika otázek a změření tlaku) I když snaha samozřejmě byla, ta se nedá upřít!

  • Čistota pokoje, nabídka jídel, vstřícnost na recepci a v restauraci

  • Nefunkční vířivka u bazénu, spěch při procedurách, krátké časové rozpětí pro vydávání stravy

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4