+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázně Jupiter Bechyně Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 805 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 7.4.2015

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Ochotný personál

  • Neútulný podkrovní pokoj, nepříjemné schodiště bez výtahu. Když dva dělají totéž, není to totéž - masér, masérka , stejná masáž - za službu maséra škoda peněz.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

Helena Nimburská

Älteres Paar, 15.3.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jiřina Ležalová

Einzelreisender, 26.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • V lázních se mi líbilo a byla jsem celkově spokojená.Personál byl milý a vstřícný.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 1.12.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Snídaně byla skvělá. Pokojíček malý a útulný.

  • Zrcadla ve dveřích mě trochu děsila, nebudu lhát. Mám pocit, že jsem našla pár tmavých vlnitých vlasů, což jsem ale mohla posbírat někde během dne, aniž bych si toho všimla. Nechápu, proč je recepce v Jupiteru a pokoje u Draka. Nikoho nebaví ráno vstát a muset jít vrátit klíče od pokoje do kompletně jiné budovy. Ke snídani bych dodala snad jen to že by se hodilo tam poslat někoho, kdo by odnášel špinavé nádobí už během snídaně, než až po ní. Nebavilo mě jíst u stolu se špinavými hrnečky a talíři. Ačkoliv jsem našla žehličku, nenašla jsem žehlicí prkno.

Persönlich
6
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.11.2018

Deutsch

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Petr Suchopár

Einzelreisender, 4.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Za tu cenu bezkonkurenční

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Štěpánka Nápravníková

Einzelreisender, 20.11.2017

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Ubytovací kapacity v domě Božena by si již zasloužily totální rekonstrukci, zvláště osvětlení na pokoji č. 304 my zůstalo záhadou. Totéž v koupelně - světlo, el. zásuvky a odkládací prostoty ( poličky , háčky ) - chybí. Také osvětlení chodby a schodiště je problematické - vypínače nejsou "po ruce". Nutno hledat ten správný. Přes tyto nedostatky chválím čistotu - vzorně uklizeno i v těchto starších prostorách a klid. Lázeňské služby velmi pěkné, pohotové. Ale první den trochu potíž se zapamatováním, ve kterém domě daná procedura probíhá ( tj. orientace v názvech jednotl. domů ) - možná by pomohl jednoduchý plánek pro nově přijíždějící klienty. Celkovém hodnocení : 2-

  • Dodržování časového harmonogramu - nemusela jsem na procedury čekat. Komunikativnost personálu - masérek, sester, recepční, servírky. Rychlé servírování jídel a nápojů. Parkování u lázeňského domu. Ubytování v klidném a tichém prostředí. Čistota na pokoji i v prostorech pro lázeňskou péči. Velmi dobrá kuchyně - chutnalo mi.

  • Osvětlení pokoje č. 304, chodby a schodiště - Božena. Vybavenost koupelny - ubytování č.304. Pokoj ve třetím patře mě nevadil - nejsem invalidní, ale leckomu by 3. patro mohlo dělat problémy - tedy nikdo se dopředu nezajímal o zdr.stav. Nemožnost návštěvy bazénu , sauny , vířivky ve volné době. Není aktuální nabídka na možnost účasti na jakékoli jiné akce mimo lázně. ( výlet, výstava, zajímavosti, památky a pod. ). Vitríny - nabídka kosmetických přípravků - někdy poloprázdné. Chybí ktuál.letáček. - Kosmetika - není propagace výrobků, která byla použita na ošetření pleti. - Masáže - ne vždy byly doplněny příjemnou hudbou. Zprávy z rádia nejsou to pravé "ořechové".

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
5

Milada Dufková

Einzelreisender, 15.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Hlavním kladem je velmi ochotný personál, vstřícné jednání v restauraci při vyřizování diety, čisto, dodržování harmonogramu při procedurách. Bohatá nabídka procedur v balíčku relax. Bohužel podstatný zápor jsou velmi tvrdé matrace, bolavá záda se spíš zhoršila. Při koupelích nemožnost zůstat v ovinu 15 min., protože chybí šatny.

  • ochotný personál vstřícné jednání při vyřizování diety čisto dodržování harmonogramu při procedurách bohatá nabídka procedur v balíčku relax

  • tvrdé postele při koupelích chybí šatny, není možné využít 15 min. v ovinu

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
8

Jan Brož

Einzelreisender, 9.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Kuchyně chutná,personál ochotný .Je fajn,že vše je v jedné budově.

  • Hotel je na velmi rušné ulici,kde jsou navíc 2 nonstop bary,které nedodržují noční klid.Proto pokoje na tuto stranu jsou nevyhovující.V letních měsísích navíc ještě zahrádka před hotelem. Kdo si chce užít klid,tak by měl volit jiné ubytování.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Zdeněk Hampl

Einzelreisender, 14.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7

LUDMILA Součkova

Einzelreisender, 11.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Velmi dobrá kvalita celeho personalu,příjemná obsluha,dobra strava a velmi dobrá práce rehabilitačních pracovníku za vše moc dekujeme.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7

Eugen Špička

3.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Miluše Pospíšilová

Gruppe von Freunden, 16.10.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Lubomír Müller

Älteres Paar, 8.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Děkujeme za možnost pobývat v Lázních Jupiter v Bechyni. Byli jsme tu poprvé a moc se nám tu líbilo. Personál byl vstřícný, osobně se nám věnovala i paní ředitelka. Je tu mnohé k vidění a navštívení. (Zámek, muzeum, krásné prvorepublikové vily, Zářečí, historický hřbitov, Židova strouha, sál svědků Jehovových aj.)

  • Viz výše.

  • Chyběl nám v pokoji alespoň malý psací stůl.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 27.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Lázeňský personál příjemný, udržovaný park, možnost procházek v přírodě.

  • Matrace v lůžku nevhodná - proležená ,,do dolíku,,. Ubytování v apartmánu hlučné - mezi dvěma okny na venkovní fasádě vede zřejmě vzduchotechnika, jejíž provoz je celý den slyšet, zvláště večer. Hotel stojí u hlavní cesty, takže i hluk z frekventovaného provozu dosti obtěžuje, jelikož obě okna apartmánu směřují k silnici.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
10

Karel Hanák

Älteres Paar, 16.8.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Ochota a vstřícnost personálu

  • Zrušení původní jídelny v objektu Vlasta. Naprogramování procedur

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Vladimír Kozák

Älteres Paar, 26.7.2021

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Stravování a obsluha velmi dobrá.Personál ochotný,vstřícný.Hlavně brigádnici-muži.Procedury dobrý.

  • Umístění lázní v parku s velmi dobrou obslužností služeb.

  • Vybavení pokoje nízkými,chatrnými postelemi.Matrace byly velmi měkké,proležené.Celkově byl pokoj vybavený chatrným nábytkem,kde se člověk bál s ním manipulovat.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Drahomíra Bajnarová

Älteres Paar, 12.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Pestrá kuchyně, výborný kuchař

  • častější úklid - vynášení košů

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 6.7.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Procedury a recepce v pořádku

  • Stravování

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4